Wednesday 5 November 2014

Hanya Yang Tebaik Untukmu




Ehem..ehem~sakit tekak pulak tengahari ni. Nak mintak di isi la tu..

Korang ada kawan baik yang selalu kongsi cerita sama-sama? Best kan..:D. Seriously dari sekolah rendah sampai la ni kami still contact lagi. Bukan apa..Teringat kisah saya dan kawan. Kami sama sama berazam untuk menyusukan anak kami apabila lahir.

Dari awal kehamilan sehingga la sekarang kami masih bersama. Saling menyokong satu sama lain agar tidak mudah putus asa dalam menjayakan misi kami. Bezanya saya dengan dia adalah saya mengambil suplemen tambahan iaitu ESP, Alfafa, Ostematrik, B Complex, Vitamin C dan juga Vitalea. Ia adalahn untuk membantu saya untuk kekal cergas dan bertenaga, susuibu pekat dan tidur yang lena.

hamil, shaklee, susu meriah


Suatu hari, ketika kami sama sama melakukan rutin mengepam, dia dengan malu malu bertanya kenapa saya masih kekal aktif, bertenaga dan tidak langsung kelihatan penat berbeza dengan apa yg dia alami.
Jadi saya cadangkan dia mengambil suplemen seperti saya. Dan hari hari yang dilalui kawan saya berbeza dari sebelum ini. Datang ke pejabat dengan wajah ceria, sentiasa aktif dan kekal cergas sepanjang di pejabat. Paling saya terkejut, dia juga mampu meneruskan kembali minatnya dalam mengambil tempahan kek dan pastri. Menjahit pun iye~ hihi. aktif orangnye..

Ini lah kegembiran yang tidak terhingga bila mampu membantu kawan yang ada masalah di samping menyokong usahanya untuk memberikan yang terbaik untuk si manja beliau.

Tahu tak apa misi saya?

Skema kan? hihi. Misi saya adalah membantu lebih ramai ibu menjayakan misi menyusukan anak mereka dengan susuibu dan membantu mereka untuk kekal cergas dan bertenaga.

Jika anda ada masalah yang sama, tolong la hubungi 019-6370570 dan bantuan dan khidmat nasihat yang terbaik dari saya untuk anda

No comments:

Post a Comment