Thursday 9 August 2018

Bisnes Mobile Spa TWB

Bismillah

Dalam entry KJ dulu ada share tentang glemer nye mobile spa TWB ni kan. So hari ni KJ nak share apa tu bisnes ni sebenarnya.

Well, sebenarnya mobile spa ni dah lama di buat especially overseas. Di Malaysia pon ada cuma sangattt la tak ramai yang buat.

Disebabkan hanya few sahaja yang jalankan mobile spa, ia mempunyai demand yang tinggi kerana tak semua punya masa untuk datang ke Pusat Spa kerana terikat dengan komitmen lain.


Jadi apa yang membezakan Mobile Spa TWB dengan yang lain?

1. Mempunyai Sistem Yang Terbukti Berjaya Dan Mudah

Setakat ni hampir TIGA RATUS lebih ejen TWB yang berdaftar. Wahh tepukkkkk! Bukan sikit-sikit tau. Masing-masing sudah memiliki Spa Atas Nama Sendiri. Antara faktor yang membuatkan ramai peserta teruja adalah kerana sistem yang dimiliki oleh TWB.

Sistem 5 Penjuru Income

Yeah ofkos la kita ni berkira-kira dulu pasal duit kan. Hee. Salah satu income penjuru mobile spa TWB yang akan KJ sentuh hari ini iaitu Instant CASH. Selebihnya kita akan terangkan dalam training.

Income Pertama - Instant Cash

Cash Is King. Biasa dengarkan ayat tu. KJ panggil fast money. Hihi. Ini kerana instant cash ini diperolehi dari hasil servis dan perkhidmatan yang ditawarkan kepada pelanggan. Mengetahui ramai daripada kita memerlukan wang perbelanjaan harian, instant cash sangat membantu untuk topup semua keperluan harian.

Hasil pendapatan dari servis yang anda tawarkan kepada pelanggan akan menjadi 100% MILIK anda. Anda tidak perlu membayar royalti kepada pihak pengurusan TWB seperti yang dilakukan oleh sesetengah spa lain.

Dengan sistem ini menjadikan sangat MUDAH dan terbukti berjaya untuk peserta meraih hasil pendapatan yang tinggi bahkan ribuan ringgit. Boleh tengok posting KJ sebelom ni.

Malah anda boleh memilih untuk melakukan mobile spa secara separuh masa atau sepenuhnya.





*Separuh masa pon boleh buat mobile spa


*Biasa lunch hour keluar duit, ni duit masuk tau


*Dari tunggu gaji sesaje, boleh je kita buat gaji sendiri


*First time pon dah boleh buat duit. Mudah dan terbukti berjaya!


2. Ia mampu milik, kursus spa termurah

Kalau korang pernah ikot Dr.Azizan, beliau pernah mencadangkan bagi sesiapa yang ingin mulakan berniaga mulakan dengan modal yang kecil dahulu iaitu maksimum dua ribu ringgit malaysia. Korang boleh search tentang perkara ni.

Suprisingly, yuran pelaburan untuk menyertai TWB hanyalah RM1,999. Ini adalah pakej yang paling menarik KJ pernah jumpa. I've called it.. (drumrolll)


PAKEJ SERET BAG!!



Automatically by joining Pakej Seret Bag ni, anda telah memulakan karier anda bersama TWB kerana dengan pakej ini, anda akan disertakan dengan semua alatan-alatan spa seperti produk kecantikan dan kesihatan, mangkuk, berus, steamer, ion massager dan beg.

Hee seronok weh bergaya dengan beg memasing.


3. Khusus Golongan Wanita

Hari ni, berapa ramai wanita yang berkorban bekerja keluar pagi balik hari rumah hari gelap?

Hari ni, berapa ramai ibu-ibu yang sibuk menguruskan rumah tangga sehingga tak sempat menguruskan diri mereka?

Hari ni, berapa ramai wanita yang kemurungan kerana tidak punya waktu untuk bersendirian atau ME-TIME?

Hari ni, berapa ramai siswazah yang menganggur selepas habis pengajian?


Ramaiii dan menyedihkan ia kerapkali berlaku.


KJ tak pandang bisnes mobile spa ini cikai-cikai. No no. Its like helping other dan pada masa yang sama bantu diri sendiri. 


Mobile Spa TWB ni dikhususkan buat wanita kerana kebanyakan dari wanita tidak mempunyai waktu untuk relaks dan jauhkan diri dari hingar bingar rutin harian yang menyesakkan.


4. Berpeluang Percutian Ke Luar Negara

Jarang sangat ada bisnes mobile spa yang tawarkan percutian betul? Haa dengan bisnes mobile spa TWB ni, anda layak untuk menyertai percutian ke luar negara wowwww tepukkk!! 

Semestinya sangat Affordable and High Class.

Bayangkan anda pergi jalan-jalan ke luar negara yang selama ni anda tak pernah bayangkan pun. Peluang yang sangat menarik hanya di TWB. Mana tau join bulan ni dah boleh join trip TWB next year. Yeah. End of this year, trip akan ke Pariss. Wahhh.


5. Support Group Yang Power

Kebiasaan selepas one-to-one coaching untuk pakej seret bag ni, peserta akan dimasukkan kedalam satu group official mobile Spa TWB

Untungnya member dalam support group sangat aktif dan proaktif. The reason support group ini ada adalah untuk menyahut we are there for each other.

Segala isu berkaitan marketing, atau perihal berbangkit yang lain boleh diajukan dan dibincangkan bersama. Best kannn. 


Apa pun bermula dengan diri sendiri. Sejauh mana kita rasa cukup ke pendapatan aku hari ni. Tepuk dada tanya poket sebab kita yang menentukannya.


Kami mencari ejen TWB di seluruh negara. Sekiranya anda merasakn ANDAlah orangnya, hubungi KJ sekarang.


Salam sayang,

Kak Jar

019-6370570

Fb : hajarmatjam

No comments:

Post a Comment