Saturday 4 August 2018

TWB The Glamorous Mobile Spa

Bismillah

Perghhh glam kau. Haa gah kan tajuk Kak Jar kali ni. Apa yang buat Mobile Spa kelolaan TWB ni glam sangat?

Bagi yang baru mengikuti blog Kak Jar, nak brief sikit pasal TWB ni. Nama panjang dia yang suwit ada The Walking Beauty tapi kami nak kasik glam sebut TWB je. Senang nak ingat kan. Huish masa awal-awal ikot serta dalam projek ini, Kak Jar dah terbayang-bayang dah,

"Syok weh aku la sicantik tu. lalalala.." Haha perasankan.


Pengenalan Latar Belakang TWB

The Walking Beauty ni merupakan satu platform khususnya untuk golongan WANITA tak kira sama ada anda adalah pelajar lepasan SPM, lepasan kolej, surirumah, mahupun yang bekerjaya untuk MENJANA wang tambahan atau side income kerana ia boleh dilakukan secara separuh masa atau sepenuh masa.

Fleksibel kan. Yeah.

Kursus Mobile Spa dibawah kelolaan TWB ini juga adalah sebuah perniagaan yang mudah, simple dan seronok kerana peserta akan diajar cara untuk mengendalikan spa atas nama mereka sendiri ini ini secara praktikal dan teori.

Apa Yang Membuatkan Projek Ini Dikenali?

1. Spa TWB, Kursus Spa Termurah Di Pasaran


Aiseh sekarang ramai tau yang nak carik bisnes part time nak cover keperluan yang makin meningkat. realitinya kiter masih ada bebanan kewangan tersendiri.

Mana yang dah join Spa TWB mesti bersetuju bila ai verani claim Spa TWB ni Kursus Spa Termurah di pasaran. Mabeles tu!

Yuran kebijaksanaan kursus Usahawan Spa ni hanyalah RM1,999. Senang sebut 2k la. Hihi.

Bukan senang tau nak cari Kursus Spa Bergerak Tanpa Kedai yang yuran kebijaksanaan murah macam yang TWB tau. 


2. Menggunakan Modul Yang Sangat Powerful

Kak Jar boleh kata modul TWB adalah yang terbaik setakat ni saya pernah cek modul yang terdapat dipasaran, ada yang sampai RM 6000 pon ada. Ofkos ada tambahan kursus yang akan diajar.

NAMUN saya ingin katakan bahawa semua yang anda pelajari ini sudah lengkap untuk anda jalankan Spa Pengantin tau. Mudahkan buat duit dengan Ilmu Spa TWB. Hihi. 6 courses uols akan belajar + 1 advanced course.

✅ Facial Relaxing Treatment
✅ Body Scrub & Urut Lulur
✅ Sauna Herbs
✅ Mandian Aura Susu
✅ Foot Spa
✅ Hand Spa

3. Spa TWB adalah Spa Shaklee

Saya selalu terima whatsapp dari customer becoz diorang nak tahu apa produk yang akan digunakan dalam mobile spa ni. Guess what bila Kak Jar kata produk Shaklee mesti reapon diorang beyond expectation. Diorang suka tau!

Sebab tu Spa TWB ni adalah Spa Shaklee kerana kita sangat menitikberatkan quality and results!

4. TWB In The Eyes Of The World

Haa am no joking okeyh. Basically right NOW, semakin bertambah penyertaan untuk menyertai TWB. Mereka yang diluar sana mengetahui bahawa by joining this project mereka akan dapat banyak sangat benefits in which akan diterangkan lebih lanjut dalam training peserta.

Tengok founder sendiri yang update ni tau.


5. Berpeluang Percutian Ke Luar dan Dalam Negara

Ni memang glamer habis! Pergh boleh katakan TWB akan buat annually trip ke oversea. Dalam pada tu memang ramai yang buat saving khas tabung Spa masing-masing untuk join this trip.







6. Support Group Yang Berterusan

Walaupun beautician TWB ada di oversea dan Malaysia well itu tak bermaksid yang you akan di tinggalkan macam tu je. Penat sorang-sorang. Exhausted. 

Haritu bila open house founder, sakan betul beautician TWB semua pakat gambar-gambar dengan style. And its really happening! Syiok kan.

Penutup

PENCARIAN NEW OWNER MOBILE SPA UNDER TWB

=============================================
Tawaran pembukaan untuk "NEW OWNER MOBILE SPA" juga di teruskan. Sekiranya anda sangat berminat dan ingin mengetahui dengan lebih detail mengenai bisnes "MOBILE SPA" ini, boleh juga PM untuk maklumat lanjut

TEMPAH TEMUJANJI anda SEKARANG!! PM @ Wasap Kak Jar segera!!

www.wasap.my/60196370570

With love,
Kak Jar
Proud Member & Trainer TWB

No comments:

Post a Comment