Thursday 16 August 2018

Hebatnya Facial Dengan Team Spa TWB

Bismillah

Baru-baru ini kecoh dalam group official TWB, ramai beautician luar lompat masuk dalam Spa TWB. Nampak macam glamorr kan. Wowwee and its really amazing. Even dah join team spa lain yang cost about RM6k, dia sanggup cari modal another RM2k just for joining team Spa TWB.

Anda rasa apa yang buat ramai yang teruja dengan Spa TWB ni? Haa.

Even ramai beautician kena pass customer pada beautician lain disebabkan permintaan spa bergerak tanpa kedai atau servis mobile spa dari Spa TWB sangat tinggi. Meh Kak Jar nak share the secret behind it.

the walking beauty spa
Facial - Rawatan Kecantikan Anda

Salah satu modul daripada LIMA MODUL yang diperkenalkan dalam Pakej Spa TWB adalah Facial Relaxing Treatment. Selebihnya berkaitan modul lain boleh baca di sini.


Facial ni salah satu spa treatment yang disukai ramai wanita selain urutan dan lain-lain. Apa yang rawatan muka ni boleh buat pada anda? 

Secara umumnya wanita yang ingin mendapat rawatan muka ni mempunyai sebab-sebab yang berbeza: Ada yang mahu mengeluarkan bintik hitam yang mengerikan tu, yang lain mahu bantuan dengan rejimen anti-penuaan. Dan, ada juga wanita yang hanya ingin berehat dan dimanjakan.

Ini adalah semua alasan yang baik untuk mendapatkan rawatan muka lebih lebih lagi yang menyediakan khidmat spa bergerak tanpa kedai macam Mobile Spa TWB khennn. Hihi. Berdesup datang kat pelanggan. Dah jimatkan masa mereka gitchew.

Rawatan wajah pada asasnya adalah rawatan kulit yang mempunyai pelbagai langkah merupakan salah satu cara terbaik untuk menjaga kulit anda. Dimulakan dengan pembersihan muka, menyuburkan kulit, mempromosikan sel kulit yang baru dan dapat membantu kulit anda kelihatan lebih muda. Selain itu, anda juga menerima nasihat mengenai cara terbaik untuk menjaga kulit anda. 

Nak tahu apa yang lagi best ber'facial' dengan team Spa TWB ni? Temui rahsia kecantikan sejati.

Nak tanya, agak-agak anda pernah jumpa di pasaran mana-mana produk skincare yang ada macam ciri-ciri di bawah ni?

Boleh memadamkan SEDEKAD penuaan, 10 tahun muda
Bebas daripada 1,500 bahan kimia berbahaya
Mempunyai kajian klinikal tanpa kompromi
Terbukti Hypoallergenic
Bukan komedogenik (Tak menyumbatkan liang pori)
Diuji ahli dermatologi
Pengujian Ophthalmologist
Mengambil masa 8 Tahun untuk dihasilkan
100% Vegan
Diperolehi dari bahan-bahan semulajadi
Bebas dari kekejaman (cruelty-free)

Ada? Else nak tunjuk satu skincare yang viral iaitu,

Taraaa! Inilah dia Youth Shaklee! Tepukkkk banyak.

youth shaklee, the walking beauty

KJ faham concern anda bilamana beribu lemon lagi brand skincare lain kat luar awatla Mobile Spa TWB ni pegi pakai Youth. Derr ape ke bagus sangat Youth Shaklee ni? Cuba baca list di atas tu semuanya tentang Youth.

Sebenarnya Spa TWB sangat menekankan pada results selain kualiti tiptop.

You can fake something else but you can't fake results. Outcome dari teknik Spa TWB dengan quality of product skincare = Excellent results. Pergh. Siyesly no doubt on this matter.

Skincare ni sangat crucial pada saya, avoid beli skincare yang mengandungi bahan kimia berbahaya kerana ia tidak menyihatkan kulit anda malah worse case senario boleh dapat kanser kulit. MIntak dijauhkan amiin, Luar nampak cantik dan sihat but we know our skin is dying inside slowly.

Berbeza dengan penjagaan kulit Youth, anda akan kelihatan muda seperti anda rasainya dari dalam. Ini kerana Youth Complex mempunyai kajian klinikal yang terbukti mampu mengubah usia kulit wanita dari tanda-tanda utama penuaan seperti 

  • Kedutan kulit
  • Saiz pori
  • Tona Kulit
  • Keanjalan
  • Tekstur kulit
  • Hiperpigmentasi
  • Seri kulit
  • Kekenduran
Rangkaian Youth terdiri daripada Cleanser, Toner, Spf moisturizer, serum, night cream dan radiance c&e.

Anda boleh baca dengan lebih details lagi mengenai Youth disini.

Dahla SELAMAT, BERKESAN, MESRA ALAM lagi. Jadi semua customer fall in love gitchew dengan skincare ni bila guna untuk mereka kerana mereka yakin its wont do any harm pada kulit wajah mereka.


Feedback customer facial dengan Team Spa TWB

testimoni facial TWB          testimoni spa twb


Rata-rata customer untuk Spa TWB mesti akan kata LICIN, FRESH, BABY SKIN, RINGAN MUKA dan macam-macam lagi. Nak tunjuk semua penuh pulak skrin henfon nanti. Yang bawah ni mostly dari customer KJ sendiri. Bawah ni saya selitkan beberapa gambar dari customer sebelum dan selepas facial.

hilang jeragat dengan youth
Testimoni 1 
Sebelum facial - Kulit sedikit gelap, banyak garis halus, jeragat tertumpu di hidung

Selepas facial - dahi menjadi licin, jeragat di hidung berkurangan malah kulit semakin cerah

tips hilangkan whitehead dan blackhead
Testimoni 2
Sebelum facial -  Wajah kelihatan kusam serta kelihatan whitehead 

Selepas facial - Kulit bercahaya dan kelihatan lembab, efek V-Shape, dan sekitar hidung semakin licin

youth dan kulit sensitif
Sebelum facial - Wajah kelihatan kemerah-merahan kerana mempunyai kulit yang sensitif. Terutamanya dibahagian pipi, hidung dan dahi.

Selepas facial - Kulit kemerahan tiada lagi malah kulit tampak lebih sihat dari sebelumnya.

Dah layankan gambar semua. Mostly semuanya berpuashati alhamdulillah. Oleh kerana itu, anda sangatla digalakkan untuk melakukan facial sekurangnya sebulan sekali kerana kulit kita akan renew dalam tempoh 28-30 hari dan kesan selepas rawatan akan berkekalan hanya dalam kurang seminggu. 

Bila kulit sihat, barulah kita rasa seronok dan yakin yeahhh. Lagi-lagi tak lama lagi nak raya, apa lagi mohler kita berfacial. Dun wori team Mobile Spa TWB ni dah worldwide gitu. Hubungi aja KJ nanti kita aturkan okay.




Salam sayang,

Kak Jar
019-6370570
AJ Beauty Spa
Spa Bergerak Muslimah

No comments:

Post a Comment