Thursday 19 September 2019

Apa Yang Best Join #TeamJutawan

Bismillah

Dalam entry terdahulu, Kak Jar ada share tentang kelebihan bisnes Shaklee ni. Mesti excited dan tak sangka Shaklee offer banyak rewards macam tu. Opps tak sabar nak daftar ahli Shaklee? Ramai yang bertanyakan pada saya cara daftar ahli Shaklee. Ada 3 cara mudah untuk daftar keahlian anda.


#1 Cara Daftar Ahli Secara Online

Mana yang prefer cara laju boleh guna cara ni. Almaklumla kan semua berada di hujung jari. Bagi sesetengah orang, online lebih cepat dan mudah, yang penting boleh dibuat di mana-mana sahaja. Cara Daftar Ahli Shaklee Secara Online ialah;

  1. SMS / Call / Whatsapp kepada team kami di talian 019-6370570 atau boleh emel ke umibizshoppe@gmail.com
  2. Berikan maklumat anda [ Nama Penuh, No IC, Alamat Kediaman, No HP dan Emel ]
  3. Segala maklumat anda adalah selamat kerana kami tertakluk kepada Personal Data Protection Act (PDPA)
  4. Maklumat ini kami perlukan untuk dikemaskini di laman web rasmi Shaklee2u
  5. Maklumat tambahan yang diperlukan ialah [Nama suami, No Akaun Bank] 
  6. Yuran daftar ahli Shaklee adalah sebanyak RM 65 dan RM 10 caj pos Kit Shaklee ke rumah anda


#2 Cara Daftar Ahli Secara Walk-in ke Branch Shaklee (Offline)


Cara kedua adalah secara walk-in ke HQ Shaklee atau salah satu branch Shaklee untuk mendaftar. Anda boleh memohon borang Permohonan Pengedar Shaklee / Shaklee Distributor Application di kaunter tersebut. Dibahagian maklumat Penaja atau Sponsor Information anda boleh isi kan nama saya

Siti Hajar Mat Jam
SID 1144497
Phone : 019-6370570
Secara rasminya, saya akan bertanggungjawab untuk membimbing anda dalam segala hal yang berkaitan Shaklee. 

Setelah itu bayaran sebanyak RM65 iaitu Yuran Daftar Ahli Shaklee harus diserahkan dikaunter dan anda akan menerima kit lengkap berkenaan Shaklee.

#3 Daftar Ahli Secara Percuma

Mesti anda tertanya-tanya boleh ke jadi ahli percuma? Wow. Seronokkan jimat RM65 tadi. Dengan pembelian produk Shaklee bernilai 200uv (~RM680), anda layak mendapat keahlian percuma, bonus 5% dan terus layak membeli produk dengan harga ahli. 

Contohnya,  anda mahu beli 2 botol Vivix atau mana-mana set dalam kempen dibawah, secara automatik anda dapat daftar sebagai ahli shaklee secara percuma.



Setelah anda mendaftar keahlian dengan saya, secara automatiknya anda adalah sebahagian dari keluarga besar #Jutawan. Walaupun produk adalah sama, team kami memberikan coaching dan servis yang berbeza malah banyak lagi kelebihannya seperti dibawah.


Apa Yang Best Join #TeamJutawan?



1. Gabungan 10 Orang Master Coordinators 

Sebelum tu saya share kan Susur Galur #TeamJutawan.

Didalam grup besar Jutawan ada 10 orang Master Coordinators yang akan lead the whole team. Bermula dengan,

  • Master Laila - Jutawan
  • Master Ira - LAT Family
  • Master Zura - Billionaire
  • Master Hafsah - MIG
  • Master Ainul - TWB
  • Master Athirah - Soul
  • Master Maria - MFMS
  • Master Yani - YMS
  • Master Farina - FMC
  • Master Laurah - Lionize


Mereka adalah mentor-mentor yang yang mempunyai pelbagai latar belakang yang sangat menarik dari kejuruteraan, guaman, serta pelbagai lagi. Malah pengalaman mereka bersama Shaklee juga sudah lama. Semua grup ini akan bernaung dibawah satu grup besar iaitu Jutawan.

2. Proven Success Mentor (P.A.S.K.A.L)

PASKAL atau Pasukan Khas Laila diterajui oleh Master Laila Mukhtar. Shaklee akan memberi pengiktirafan tertinggi Presidential Award kepada seseorang Master Coordinator apabila berjaya melahirkan sekurangnya 2 orang Master Coordinator dalam satu kitaran perniaagan.

Award ini bukan sekali tau Master Laila terima, dua kali gitu. Itu belum kira award lain yang Shaklee bagi. You can't imagine how much am proud to be in Jutawan team.  


3. Jutawan #Master Checklist Yang Unik

Setelah team Jutawan Re-born, bermulalah kepimpinan baharu Master Laila bersama semua Master berganding bahu untuk memastikan semua anak cucu mereka berjaya mencapai impian mereka. Termasuklah menambahbaik #JutawanMasterChecklist

Inilah antara kunci dan keunikan Team Jutawan kerana kami percaya dan yakin dengan izinNya, keberkatan turut mengiringi kejayaan semua. 


4. Kelas Nutrisi dan Online/Offline Bisnes Coaching

Pelbagai kelas nutrisi online telah di jalankan untuk memastikan anak cucu Shaklee dibawah Team Jutawan menjadi seorang pengedar bebas yang berilmu serta bertanggungjawab dalam berkongsi kebaikan Shaklee kepada semua.  Malah terdahulunya, anda akan dibimbing cara makan dan guna produk Shaklee dengan betul.

Selain daripada kelas nutrisi anjuran Shaklee, kelas Offline juga dijalankan di lokasi-lokasi utama di seluruh Malaysia. 


5. Anda Memilih Projek-projek Di Bawah #TeamJutawan.

Sebagai ahli yang berdaftar, anda bukan sahaja dapat membeli produk Shaklee dengan harga istimewa hampir 20% diskaun bagi setiap produk. Malah, anda boleh memilih untuk turut serta dalam Program #JomDetoxJutawan yang mana ia adalah kepakaran Team Jutawan.


Contoh macam Kak Jar, my upline adalah Master Ainul Shahrazad dan Projek The Walking Beauty adalah pilihan saya. 


Walaupun begitu, tiada istilah aku dengan team aku, team awak ikut pandailah sendiri. BIG NO! Kami semua bersatu dalam grup besar ni macam adik beradik InsyaAllah. :)

Jadi anda jangan ragu-ragu untuk memulakan langkah anda dengan jauh bersama Shaklee hari ini. Bukan sahaja modal rendah malah produk terbukti berkesan, selamat dan mesra alam.

Segera hubungi saya untuk daftar keahlian anda bersama #TeamJutawan.




Salam sayang,



Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam

No comments:

Post a Comment