Sunday 15 September 2019

Unlimited 3Cs - Peluang Bisnes Shaklee

Bismillah
Tempoh hari, saya ada keluar ke kedai di kampung berdekatan, anak-anak request aiskrim jadi mak pon tumpang dua kaki juga la. Sampai di kedai ada dua orang wanita jaga kaunter, saya agak tu anak pakcik kedai tu la agaknya. Sambil tu tangan laju capai aiskrim Malaysia. Sedap woo ada banyak perisa. Masa nak buat bayaran, saya pon mula bertanya,

Me: “Kak, laku keras aiskrim akak buat. Kejap je habiskan.”
Kak Eskrim : “Alhamdulillah, aah cepat habis nya. Tak sangka juga.”

Tu baru intro tau. Haha. Nak dijadikan cerita akak ni dia mampu buat sehari untuk restock semula dalam kuantiti 300 ke 400 batang aiskrim dan diagihkan ke kedai-kedai sekitarnya.  Itupun dia masih BEKERJA dan dibantu oleh suaminya untuk menyimpul hujung eskrim memalam tunggu anak tidur.

Apa yang saya nampak disini berniaga sambil bekerja its no more a choice. Tak kira la se-passionate kerja macam mana sekalipun serta pastikan perniagaan yang diusahakan tidak mengganggu kualiti kerja hakiki. Dalam banyak-banyak bisnes, memang BISNES ONLINE lah yang paling sesuai. 




Saya terjebak dengan bisnes online sejak tahun 2010 lagi. Masa tu semua benda nak diniagakan, lastly baru kekal dengan bisnes Shaklee sebab ia mudah dan praktikal. Even sambil bekerja pon boleh jana INFINITI INCOME.

 Modal Kecil Untung Besar

Kalau cerita bab modal berniaga mesti dah imagine kena ada puluh riban baru dapat buat bisnes yang establish kan. Haa dalam mulakan bisnes Shaklee ni tak perlu keluarkan beribu-ribu  duit uols tu. Hanya bayar RM75 untuk keahlian. MOdal tak sampai seratus tu! haa tak pun anda pilih daftar secara PERCUMA.

Bonus Shaklee Dari Pelbagai Penjuru

Haa ni yang saya nak share dalam artikel kali ni iaitu kelebihan bisnes Shaklee yang anda kena thu. Bisnes Shaklee bukan sahaja menawarkan cash bonus tau. Rewards di Shaklee kita boleh dapat dalam bentuk 3C. Apa dia pelan pampasan bagi yang Shaklee bagi bagi ahlinya;

Cash Bonus
Car Bonus
Convention Trip

1. Unlimited Cash

Dari segi cash, setiap ahli boleh dapat terus cash on the spot dari untung penjualan produk pada harga runcit. Walaubagaimanapun, ini belum termasuk bonus yang diberikan oleh Shaklee setiap bulan kepada ahli-ahlinya. Malah akan sentiasa ada plan insentif baru untuk para pengedarnya. Kenapa dikatakan unlimited? 

Nampakkan gambar ni, berlevel-level bonus Shaklee bagi. Tak pernah miss untuk bayar bonus kepada para usahawan Shaklee.



 So far, hampir RM10 billin diberikan kepada para pengedar yang berbisnes Shaklee sepanjang sejarah Shaklee ditubuhkan.


Lagi best, Sistem Bonus Shaklee Unik Dan Tidak Boleh Ditiru
Shaklee tidak meletakkan had terhadap pendapatan yang anda boleh perolehi. Bukan setahun, tapi setiap bulan. sistem pembayaran bonus Shaklee kepada para pengedarnya juga telah di patent oleh Shaklee. Di patent ni maksudnya tiada syarikat MLM lain yang boleh meniru cara pembayaran bonus Shaklee. Kalau tiru boleh saman. Bayaran bonus dari 2 angka sehingga ke infinity. Best ke best?

 2. Car Bonus

Bonus kereta Shaklee ini berbeza dari Bonus kereta yang diberikan oleh syarikat lain, di mana kebanyakkannya memberikan sebiji kereta. Bonus kereta Shaklee pula adalah bonus yang diberikan SETIAP bulan tanpa gagal, dan ia akan bertambah seiring bertambahnya volume jualan dan organisasi anda (Jadi, tidak boleh duduk goyang kaki ya! Sentiasa perlu bantu setiap ahli dalam organisasi).



Avengers Car Bonus Achiever 
Alhamdulillah, ini adalah Car Bonus Achiever #Shaklee dalam #TeamJutawan

Kereta-kereta ini adalah hasil dari Bonus Kereta yang diperolehi melalui bisness Shaklee.  Antaranya;

Master Nur Zahirah (LAT)
Master Hafsah (MIG)
Master Ainul (TWB)
Master Maria (MFMS)
Master Athirah (SOUL) 


Berbalik kepada C yang ke-3 ni yang paling bestnya, Shaklee tidak 
meletakkan LIMIT untuk bonus kereta ini, anda boleh investkan, boleh gunakan untuk apa sahaja yang anda suka! Nak beli rumah, sedekah, derma, pergi bercuti sepenuhnya hak anda untuk digunakan.

Nak dapatkan CAR BONUS ini, syaratnya anda perlu sentiasa membangunkan diri dan setiap ahli berdaftar untuk bisnes dalam organisasi anda. Ahli berdaftar sebagai konsumer pula haruslah anda berikan after sale servis yang terbaik dan berpanjangan.

3. Convention Trip (5 Star)

Trip yang disediakan Shaklee sememangnya 5 Star kerana ianya 100% ditaja oleh Shaklee. Beg troli pon di sponsor gitew. 

Mak Pak shaklee ku hihi


Sebahagian keluarga #TeamJutawan

Masa ni cycle 2018/2019, Shaklee Internatiol Trip ke San Francisco. Tengok gambar je dah tau curlass giler. Dapat jumpa CEO Shaklee, Roger Barnett dan melawat Dr. Forest C. Shaklee Invention Centre. 






Untuk cycle terbaru 2019/2020 bagi ahli yang mendapat Star Achiever Award, incentive trip adalah ke Swiss dan Korea. Best ke best melancong ke luar negara tanpa keluar duit poket sendiri. Ofkos best kan.

Sendiri tulis sendiri terbakor tengok gambar ni semua. InsyaAllah, kali ni kita pastikan my name dalam list pergi trip 5 star Shaklee. Amiin. 

Tahniah buat semua ahli Shaklee terutamanya #TeamJutawan yang telah berjaya melayakkan diri menikmati Bonus 3C Shaklee. 

Nahh dah tahukan kelebihan bisnes Shaklee. Wanna join our team to build your DREAMS? 

Hubungi saya. 



Salam Jutawan,
Kak Jar

Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam
 

6 comments:

  1. Menarik betul semua kelebihan bisnes Shaklee ni. Semuanya telah tersedia. Tinggal nak buat ke tak nak je.. Siapa yang buat, dia la yang dapat. :)

    ReplyDelete
  2. Peluang yang sangat besar. Long term bisnea

    ReplyDelete