Thursday 10 May 2018

Kursus Spa TWB Termurah Di Pasaran

Bismillah

Alhamdulillah gigih Kak Jar lajuz menaip entry ni. Almaklumla terbakor hari-hari duduk dalam group support TWB, mane tak nya semakin hari semakin ramai beautician yang join kursus TWB. Yelah kata Kursus Spa Termurah di pasaran. Hihi. Tak ku sangka ramai rupenya yang berminat untuk cari side income melalui Spa Bergerak Tanpa Kedai atau Mobile Spa.



TWB atau The Walking Beauty merupakan projek yang diasaskan oleh Pn.Ainul Shahrazad merupakan kursus spa yang paling ringkas, menarik dan mudah yang pernah saya jumpa. Dahla termurah dipasaran, betul ke boleh buat income ni? Haa kenapa saya kata macam itu. Okay, mula-mula let me brief sedikit untuk semua kenapa kursus Spa TWB adalah yang Termurah di pasaran.

Basically, dalam kursus Spa Bergerak TWB ini, kita menawarkan :
  • 5 courses (facial relaxing treatment, body scrub, sauna herbs, aroma milk bath, foot & hand spa)
  • 1 advanced course (how to setup & run mobile spa)
  • manual lengkap dan bercetak mengenai course yang akan diajar
  • beauty products & skincare Youth dari Shaklee
  • hands-on practical training
  • free membership 
  • sijil beautician
  • trial kit spa
  • teknik marketing
  • support group
  • berpeluang bersama-sama dengan ahli TWB dalam lawatan ke luar negara setiap tahun
Bukan itu sahaja tau. Dengan penyertaan bagi Pakej Kursus Spa di bawah The Walking Beauty ini juga para peserta akan diberikan juga alatan lain seperti :
  • beg ekslusif mobile spa
  • steamer
  • mangkuk
  • Ion massager


Oh mai mai, siyesly saya jelus okay. Sebelum ni masa saya join kursus TWB kami tidak dibekalkan dengan peralatan lain di atas kerana ketika itu kami diberi kelonggaran untuk mendapatkannya mengikut bajet masing-masing. Jadi berbaloi sangat tau sebab hanya dengan bayaran RM1,999 sahaja, semua peserta dapat LENGKAP peralatan untuk membuat Mobile Spa. Yang tinggal tau apa? A.C.T.I.O.N!

Kenapa tiba-tiba nak bekalkan semua alatankan. Haa, korang tahu tak nak survey barang-barang spa lain boleh naik juling tau mata check every items. Mostly items yang di provide untuk memudahkan para peserta so you guys tak perlu lagi buang masa mencari barang-barang spa. Save Masa, Save Duit. Yelah nak survey internet tu berbayar okayh. Haa.

Dan pakej ini berkuatkuasa pada bulan April 2018 sehinggalah ada notis terbaru dari pihak pengurusan.

Kenapa Ia Dikatakan Kursus Spa Yang Termurah Di Pasaran? Saya Masih Kurang Jelas.

Haa. Meh Kak Jar bocor rahsia kenapa la murah sangat kursus ni.

Kursus Spa Termurah : Menawarkan Set Lengkap Youth Skincare Shaklee

Disebabkan Spa TWB ini merupakan Spa Shaklee, kami mengguna produk TERBAIK dan PREMIUM dari Shaklee. Set Youth skincare ini merupakan hasil kajian selama 8 tahun tau dan merangkumi Cleanser, Toner, Moisturizer, Serum, Night Cream dan Radiance C+E. Ada 6 item semuanya dan ia berharga RM1.4k tau untuk FULL SET YOUTH ni.

Image result for Youth Skincare

image result for youth ingredients


Kursus Spa Termurah : 5 Courses Spa & Marketing Course

Macam yang saya mentioned earlier, throughout this course peserta akan belajar teknik facial relaxing treatment, face massage, body scrub, sauna herbs, aroma milk bath dan foot & hand spa. Jika kursus diluar belanja menelan hampir RM5k itupun hanya dapat product sahaja dan bukan semua course diatas yang di offer. Semua courses ini dah complete untuk run Spa Pengantin. Mana nak cari lagi pakej murah macam ni. Ye dak?. Hee.

Next tak cukup kalau setakat belajar course tapi tak ada belajar macam mana nak market. Rugi tau. Sebab tu ada advanced course Bagaimana Untuk Setup & Run Mobile Spa. Disini peserta boleh memilih samada mereka mahukan Home @ Mobile Spa kerana dua-dua boleh buat. As simple as that. Semasa training peserta akan diajar satu persatu cara untuk marketkan Spa Diatas Nama Mereka Sendiri kepada pelanggan.

Kursus Spa Termurah : Set Kecantikan Semulajadi & Bermutu Tinggi

Selain terpaksa terima Set Youth Skincare yang powerful tu, peserta juga akan diberikan beauty products seperti bahan-bahan untuk membuat masker, scrub dan sauna. Apa yang power sangat beauty products ni terbukti SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI kerana ia mempunyai Scientific Studies dan Clinical Tests. Hoih bukan cikai cikai punya products tau. Jadi korang jangan terkejut bila bahan scrun dengan masker ni selamat untuk dimakan.

Kursus Spa Termurah : Dapat Kit Spa & Alatan Facial

Antara alatan yang dimasukkan dalam pakej terbaru ini seperti Beg Esklusif Mobile Spa yang memuatkan Steamer, Ion Massager, Mangkuk beberapa kit facial turut diberikan iaitu brush, sponge dan headband.

Kursus Spa Termurah : Support Group & Mentor

Pergh berpeluh nak cerita lagi. Saya pernah pergi satu kursus marketing di Johor Bahru. Belanja hampir menelan RM500 untuk sehari sahaja termasuk penginapan. Apa yang saya lihat selepas kursus, kebanyakan penganjur hilang sentuhan dengan peserta kerana tiada Support Group & Mentor. 


Dalam Spa TWB, istimewanya anda tidak akan dibiarkan terkontang kanting seorang diri tanpa sokongan dari beauticians TWB yang lain. Walaupun ketika anda dimasukkan didalam support group anda bermula dari ZERO, para beautician yang berkumpul dari seluruh Malaysia akan membantu anda jika ada permasalahan untuk marketing, consultation dengan pelanggan spa malah kami turut memberi motivasi spa sesama sendiri dan sebagainya.

Inilah sistem spa TWB yang sangat powerful. Malah mentor akan turut memantau prestasi beautician TWB dari masa ke semasa. Lebih hebat lagi, coaching persendirian bersama mentor atau mana-mana leaders dalam Spa TWB juga boleh diaturkan.

Kursus Spa Termurah : Kursus Spa Bersijil

Seperti kursus-kursus diluar sana, kursus SPA TWB juga menyediakan sijil penyertaan bagi peserta yang menjalani kursus spa diatas. Hihi bangga kan jadi part of our team beauticians. 


image result for kursus spa bersijil


Kursus Spa Termurah : Peluang Travel Ke Luar Negara

Wow wow wow. Haa sape yang taknak travel rewards ni? Angkat tangan. Hihi. Bukan setakat diajar jana income malah ajak travel lagi. Seronok kebaboom tau. Travel ni dibuat on yearly basis. So dapatla beautician semau ber ME-TIME sambil mentadabbur bumi Allah ni. InsyaAllah boleh la bronok ronok. Nak pergi guna duit sendiri tak tahu bila kan. Haa gunalah income Spa uols. Kaching kaching!

Penutup

Ya, ada masa kita ragu-ragu sebab apa kurang keyakinan macam mana bisnes Spa TWB ni boleh jana income and at the same time ada benefits yang mabeles dari kursus spa yang lain. Nah, disinilah anda semua harus MENILAI kesemua faktor-faktor yang saya sebutkan diatas tadi. Bandingkan dengan kursus spa yang lain.

Yakinlah, ini adalah Kursus Spa Termurah di Pasaran yang anda akan jumpa. Dengan melaburkan yuran kebijaksanaan sebanyak RM1,999 sahaja anda boleh memiliki Spa Diatas Nama Sendiri dan sokongan sepanjang hayat. Best ke best? 

Apa yang membezakannya adalah DIRI ANDA SENDIRI. Cukup lengkap jika anda memiliki sikap yang RAJIN BERUSAHA, PASSIONATE ABOUT BEAUTY & SPA, then you know why you want to do this business at the first time.

Saya berani beri jaminan modal anda dapat dikembalikan hanya dalam tempoh sebulan kerana kami ada PROVEN RESULTS dari beauticians lain yang berjaya mendapatkan modalnya selepas menyertai Spa TWB.

Berminat nak sertai training TWB dan menjadi ahli beautician TWB? Hubungi saya, jangan segan-silu. Whatsapp 019-6370570 atau Add Friend di FB.

Salam sayang,

Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Trainer & Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam
IG: hajarmj_thewalkingbeauty


No comments:

Post a Comment