Tuesday 15 May 2018

Berbaloikah Kursus Spa TWB RM1,999

Bismillah

Alhamdulillah semalam Kak Jar ada facialkan seorang ibu tunggal ni di rumahnya. Orangnya dah berumur 40 tahun, kecil molek aje. Kak jar yang tak percaya umur dia dah 40-an. Haha. Kami pon banyak berborak-borak sambil sepanjang facial tu. Bayangkan sebagai ibu tunggal banyak betol kerja yang dia dah buat. Kerja kontrak, kerja kebun, kerja tukang masak semata untuk membesarkan tiga cahaya matanya. 

Bila dengar cerita tu rasa sedih pon ada dalam masa yang sama bersyukur sangat sebab ditemukan dengan Projek Spa TWB ni. Ramai yang turut serta dalam Projek SPA TWB ni mempunyai kisah mereka tersendiri. Masing-masing ada matlamat yang besar. Ikuti kisah mereka dibawah.

Kisah 1
---------
Nk share skit..hasil facial semlm...4 org customer. 2 pkej...2 facial biasa. Dapat RM450. Hsil sblm ni tpksa gn utk ank-anak dl...Rs macam nk nangis pn ada sbb tgk hsil kja yg d bt dpt sebyk tu dlm 1 hari. Penat tolak tepi...jnji cstmr puas ati. Kak su nega kdai mkn pn xdpt hsil sebyk tu 1 hr...tp ng TWB...alhmdllh...sgt2 mmbntu ksu dlm bbelanja utk anak-anak...sbb kaksu ibu tunggal...mmg perit sgt2...kalau hrpkn 1 kja...mmg xckup.- suhaila
Kisah 2
---------
Alhamdulillah, duit facial utk mggu lpas baru je mula promote mggu lepas. Lepas sebulan dpt sijil. sbb student busy dgn assignment smua. tp klau dpt duit byk ni as student utk shari dh rasa heaven sgt2 dah, xsgkaaa. Selalu tgok ahli twb lain dpt, alhamdulilah dpt gak merasa. mggu ni pun ada lagi 5 org booking utk facial lg. hehe. -nisa saadiyah:
Kisah 3
---------
Cikgu join TWB

Sejujurnya...tak cukup duit.

Gaji cikgu kalau kerja sampai 10 malam pun macan tu je. Tak de ot.

Gaji ngam-ngam je sampai nak jumpa gaji seterusnya. Kalau perfume abis beli yg rm10 tu. Hahaha.

Boleh je nak gaya high class. Hantar slip gaji kat bnk rakyat bagi tau berapa banyak nak. Pagi mohon petang duit masuk. Joli katak lepastu merana bayar hutang.

Suami akak tak suka macam tu. Sbb dia dh terbiasa dgn hidup susah jadi dia tak suka pinjam2. Sbb tu kami boleh menabung dan bayar deposit rumah dekat 30k tanpa pinjaman.

Akak minat spa. Suka pergi spa. Sbb tu bila nampak kak anisah iklan akak pun join. Tak tau pun spa shaklee. Tanya je terus paymen. Tak banyak songeh.

Bila join kan. Barang sampai baru tahu brg shaklee. Ha....masa ni mmg anti shaklee. Teruskan lah.

So buat spa. Dapat duit tau. Seronok nak buat dan bertambah seronok dapat cover dduit lauk. Dapat beli perfume. Dapat enjoy. Shaklee tak jual lagi ni. Baru income spa. Lepastu mak shaklee cucuk buat shaklee.

Bila buat lagi masyuk ada 2 income. Perfume paling mahal yg beli hasil duit spa rm570. Kiki.

Macam kerja gov gaji 25 mcm tu. Jadi 15 tu boleh dikatakan takat leher. Tapi belum lemas.

Bila ada bonus shaklee setiap 15hb tu penyelamat sangat lah. Bagai pelampung menyelamatkan mangsa.

Atas sebab inilah akak stay 3tahun bersama spa dan shaklee. - Cikgu Azura

Kisah 4
---------
Sapa cakap wanita yang bekerja tak boleh buat bisnes spa?

Sapa cakap wanita yang punya anak 2 tak boleh buat bisnes spa

Nahh!! Ini buktinya..saya seorang nurse yang cutinya tak menentu, yang shift nya kadang2 kerja pagi, petang, malam. Wanita yang kerjanya TRAVEL dari sg petani ke Penang setiap hari untuk bekerja. Setiap hari berbelanja rm35-rm40 untuk tol dan minyak kereta. Belum masuk perbelanjaan makanan. Terpaksa menempuh jem, tol, sesak. Lelah!

Tapi punyai masa untuk berbisnes. Tak kenal erti penat.Ya, saya wanita yang sangat suka kan kerjaya spa. Kenapa??

Sebab bisnes spa yang saya ceburi sangat menarik. Bisnes spa yg SANGAT FUN. Tak ada risiko untuk rugi. Awak rajin, dapatlah income. Kalau tak berhabuk lah income spa awak. Bisnes yang tak perlu awak nak sewa kedai, tak perlu ambil pekerja. 100% income terus ke poket awak. Saya cakap berdasarkan PROVEN RESULT. Zaman sekarang cakap tanpa bukti orang x berminat. So, saya dh buktikan! Bisnes spa tanpa kedai sangat untung. - Alyn Mohd Noor:

Setelah anda baca kisah diatas, berbaloikah Kursus Spa TWB yang berharga RM1,999 bila secara tak langsung dapat membantu ramai wanita diluar sana? 

 
Alhamdulillah bersyukur founder kami, Pn.Ainul Shahrazad mengasaskan Projek Spa TWB ni untuk membantu ramai lagi golongan wanita terutamanya yang PERLU wang harian menyara keluarga, mengisi duit poket ketika belajar dan lain-lain.

Itulah kelebihan yang ada pada Projek Spa TWB ni kerana secara tak langsung ia menyentuh kehidupan ramaiiiiii yang inginkan kebebasan kewangan dalam hidup mereka. 

Sekarang ni ada banyak kedai spa atau premis Spa yang menjalankan kursus Spa tetapi kenapa kami amay mengesyorkan anda untuk menjalankan kursus Spa dengan TWB? Malah, kenapa kami rasa sangat bangga untuk recommend kan TWB ini dengan yuran penyertaannya RM1,999. Berbaloikah?


Kursus SPA TWB Ini Sangat Berbaloi : Ia Menawarkan Bimbingan dan Sokongan Berterusan

Setelah anda membuat pengesahan untuk menyertai Kursus Spa TWB, anda akan diaturkan untuk training Spa secara One-to-One dengan Trainer TWB. Disini anda akan belajar kemahiran dan teknik spa sampai pandai. Kemudian, anda akan dijemput ke dalam support group Mobile Spa TWB yang sangat happening, supportive dan sangat aktif.


Kursus SPA TWB Ini Sangat Berbaloi : Mempunyai Sistem 5 Penjuru Income

5 Penjuru Income banyak tu tau! Kebiasaannya spa diluar sana hanya mampu menawarkan anda income daripada servis spa sahaja. Namun di TWB, anda akan mendapat 4 lagi penjuru income dan semua ini akan diterangkan dengan lebih lanjut ketika training ye.



Kursus SPA TWB Ini Sangat Berbaloi : Mempunyai Career Development Yang Luar Biasa

Haa jangan ingat TWB ni cikai-cikai ye. No no no. Yes we can provide you career development dengan TWB. Boleh baca lanjut disini Kerjaya Bersama TWB.


Kursus SPA TWB Ini Sangat Berbaloi : Merupakan Kursus Spa Termurah Di Pasaran

Saya pernah up post di facebook tentang founder kami yang telah berhabis lebih dari dua ribu mengikuti pelbagai kursus sebelom come out dengan modul TWB dan seorang sahabat kami yang join kursus diluar. Semuanya hanya mempelajari teknik TANPA apa-apa produk dibekalkan. 



Kursus SPA TWB Ini Sangat Berbaloi : Fleksibel 

Ramai diantara peserta-peserta kursus spa TWB adalah dari golongan ibu-ibu yang mempunyai anak kecil. Dan itu menjadikan sukar untuk meninggalkan anak-anak bersama penjaga atau pengasuh JIKA kursus berlansung selama 2-3 hari seperti kursus-kursus yang ada diluar sana. 

Jadi dalam masa sehari peserta tidak lagi perlu khuatir untuk meninggalkan anak-anak yang masih kecil untuk belajar tentang kursus Home & Mobile Spa ini.

Bacaan lanjut di sini : Kursus Spa 1 Hari Bersama TWB


Kursus SPA TWB Ini Sangat Berbaloi : Menawarkan 5 Treatment dan Marketing Course

Throughout this course peserta akan belajar teknik facial relaxing treatment, face massage, body scrub, sauna herbs, aroma milk bath dan foot & hand spa. Jika kursus diluar belanja menelan hampir RM5k itupun hanya dapat product sahaja dan bukan semua course diatas yang di offer. Semua courses ini dah complete untuk run Spa Pengantin. Mana nak cari lagi pakej murah macam ni. Ye dak?. Hee.



Next tak cukup kalau setakat belajar course tapi tak ada belajar macam mana nak market. Rugi tau. Sebab tu ada advanced course Bagaimana Untuk Setup & Run Mobile Spa. Disini peserta boleh memilih samada mereka mahukan Home @ Mobile Spa kerana dua-dua boleh buat. As simple as that. Semasa training peserta akan diajar satu persatu cara untuk marketkan Spa Diatas Nama Mereka Sendiri kepada pelanggan.
  

Kursus SPA TWB Ini Sangat Berbaloi : Disertakan Set Youth Skincare & Beauty Product Yang Terbaik

Disebabkan Spa TWB ini merupakan Spa Shaklee, kami mengguna produk TERBAIK dan PREMIUM dari Shaklee. Set Youth skincare ini merupakan hasil kajian selama 8 tahun tau dan merangkumi Cleanser, Toner, Moisturizer, Serum, Night Cream dan Radiance C+E. Ada 6 item semuanya dan ia berharga RM1.4k tau untuk FULL SET YOUTH ni.  


Malah, peserta juga akan diberikan beauty products seperti bahan-bahan untuk membuat masker, scrub dan sauna. Apa yang power sangat beauty products ni terbukti SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI kerana ia mempunyai Scientific Studies dan Clinical Tests. Hoih bukan cikai cikai punya products tau. Jadi korang jangan terkejut bila bahan scrub dengan masker ni selamat untuk dimakan 





Itulah dia kenapa saya mahu anda faham dan yakin bahawa walaupun yuran penyertaan kursus ini RM1,999 ia sangatlah berbaloi. Ya ini kerana apabila melibatkan wang ringgit kita akan mudah untuk berfikir seribu kali. Tetapi tidak di TWB, jaminan kami anda akan dapat pulang modal dalam tempoh sebulan kerana kami mempunyai bukti ia mampu menjana pendapatan yang tinggi untuk anda.

Baca juga disini tentang Buat Duit Dengan Mobile Spa





Sebarang pertanyaan atau ingin menyertai kursus Spa TWB yang bermodalkan RM1,999 bolehla menghubungi saya di bawah.


Salam sayang,

Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Trainer & Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam
IG: hajarmj_thewalkingbeauty

No comments:

Post a Comment