Friday 11 May 2018

Kursus Spa 1 Hari Bersama TWB

Bismillah

Salah seorang beautician kami dalam group support pernah bercerita, kawan dia pernah hadir satu kursus massage dan home spa. 



Kos kursus itu sahaja mencecah hampir RM5,000 tau. Perghh itu takpe lagila maybe ada kelainan dalam kursus yang ditawarkan. Apa yang buat sedih ialah selepas habis kursus, masing-masing buat haluan sendiri. Wutt! Kesiannya nak survive sorang-sorang.



Berbeza dengan Kursus Spa Bersama TWB aka The Walking Beauty. Pakej Training Spa di bawah TWB berharga hanya RM1,999. Ia merupakan Kursus Spa Termurah Di Pasaran.

Bayangkan dalam SATU HARI sahaja anda akan belajar 6 courses + 1 advance course. 

Wow! macam tak logikkan? Betul ke ni.

Yes! Sangatlah betol. Antara courses yang akan dipelajari adalah
  • Facial Relaxing Treatment
  • Body Scrub
  • Sauna Herbs
  • Aroma Milk Bath
  • Foot & Hand Spa
  • Baby Spa & Kids Spa
❇ How to setup & running Mobile Spa

Total kos utk Ilmu & Skills di atas berharga dalam lima ribu juga tau. 

Korang agak-agak kenapa TWB buat kursus sehari sahaja? Pastu boleh ke pandai terus? Macam meragukan betol. Jom cekidaut Keunikan Kursus Spa 1 Hari Bersama TWB.

Kursus Spa 1 Hari : Menjimatkan masa

Ramai diantara peserta-peserta kursus spa TWB adalah dari golongan ibu-ibu yang mempunyai anak kecil. Dan itu menjadikan sukar untuk meninggalkan anak-anak bersama penjaga atau pengasuh JIKA kursus berlansung selama 2-3 hari seperti kursus-kursus yang ada diluar sana. 

Jadi dalam masa sehari peserta tidak lagi perlu khuatir untuk meninggalkan anak-anak yang masih kecil untuk belajar Mobile Spa.

Kursus Spa 1 Hari : Mempunyai Modul Spa Yang Sangat Powerful

Founder kami pernah bercerita bawah beliau pernah hadiri satu kursus kelas facial sahaja yang bernilai RM100 dan kena spent sehari suntuk disana. Ehem itu baru facial tau, belom lagi belajar yang lain. Nah, disitu la BERBEZA dan UNIKnya modul yang disediakan oleh founder TWB. Beliau mengumpulkan semua kemahiran dan teknik dalam satu modul atau manual lengkap mengenai course yang akan diajar agar para peserta memahami dan menguasai teknik atau kemahiran yang dipelajari.

Kursus Spa 1 Hari : Teknik Marketing One-to-One, Praktikal dan Mudah

Sebenarnya berbeza sangat jika anda pergi kursus SPA, tetapi hanya melihat demo yang dilakukan VS anda pergi kursus SPA yang anda sendiri lakukannya (100% latihan praktikal).

Di TWB, anda akan 'dipaksa' untuk membuat latihan berulang-ulang kali sehingga anda pandai dan mahir. Walaupun training yang kami sediakan ini mungkin tidak mengambil masa yang lama sekitar 4 jam sahaja tetapi kami jamin anda akan menjadi PAKAR kerana latihan yang diberi adalah latihan secara 'hands on.' Latihan yang sangat PRAKTIKAL dan MUDAH.

Kursus Spa 1 Hari : Menjimatkan Duit Poket

Dalam TWB, beautician kami berada di seluruh Malaysia. Wow sangatkan. Haa. Kami di TWB memahami terdapat kekangan bila peserta perlu attend kursus lama-lama. Nak kena spent duit untuk perjalanan, duit penginapan, and so on. Tu semua makan belanja besar. Belom bermula dah terpaksa menanggung lebihan perbelanjaan. Bila kursus spa ini sehari sahaja, peserta dalam mengurangkan perbelanjaan seperti kos penginapan.

















Penutup

Kami pernah mendapatkan feedback dari peserta TWB yang baru menyertai projek spa ini. Rata-rata mereka sangat gembira kerana kursus TWB adalah sangat powerful. InsyaAllah berderet customer menanti anda bila selesai sahaja training.

Berminat nak sertai training TWB dan menjadi ahli beautician TWB? Hubungi saya, jangan segan-silu. Whatsapp 019-6370570 atau Add Friend di FB.Salam sayang,

Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Trainer & Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam
IG: hajarmj_thewalkingbeauty



No comments:

Post a Comment