Saturday 12 May 2018

Spa Shaklee Bersama TWB

Bismillah

Alhamdulillah makin ramai yang mengenali Projek The Walking Beauty (TWB) kerana semakin hari semakin ramai beautician yang menyertai kursus Usahawan Spa bersama TWB.

Untuk pengetahuan anda, Spa TWB mempunyai kelainan berbanding spa diluar sana. Spa TWB merupakan satu-satunya spa yang mempunyai pendapatan pasif. Didalam Spa TWB juga kami menggunakan produk Shaklee. Kak Jar selalu menerima pertanyaan daripada customer mengenai penggunaan produk Shaklee dalam servis spa. 

Jadi disini Spa TWB ialah Spa Shaklee. 

Apa kelebihan buat bisnes Spa dengan produk Shaklee ni?

Haa kelebihannya kita boleh dapat Trip Shaklee! Yeah. So Kak Jar nak share macam mana bestnya Trip Shaklee ni dan macam mana kita boleh dapatkannya melalui Projek Spa,


Cuba tengok gambar kat atas ni. Ni adalah gambar Cruise Trip Shaklee pada November 2017 yang lalu. Tahun lepas je tau.

Ramai tak yang join trip shaklee ni? 

Ya, Ramai!! 

Maksudnya?

Tak susah pun sebenarnya nak dapatkan sebab terbuktinya ramai je mampu dapat.

Bagi mereka yang memilih bisnes spa bersama Spa TWB lagi beruntung. Kerana Projek Spa The Walking Beauty merupakan bisnes spa melalui sistem Shaklee. Dan yang paling best, tidak ada spa diluar sana yang offer benefits macam Spa TWB bagi.

Sambil spa, kita masih boleh grow bisnes Shaklee. Tup tup dapat jugak bonus Shaklee dan dada peluang percutian mewah PERCUMA! Best ke best? Haa bukan setakat dapat keuntungan dari servis spa sahaja tau.

Trip Percutian Cruise Shaklee Yang Sangat Best

Allahuakbar, korang pernah naik cruise? Saya naik cruise jugak tapi cruise kecik dekat Melaka. Yang lalu jambatan. River Cruise Melaka. Haha. Beza kot dengan cruise ni. Tengok kapal pon dah tahu besar dan mewah!


Trip mewah bersama Shaklee ada dua iaitu Regional Trip dan International Trip dimana regional trip merupakan Cruise trip dan International Trip, boleh pilih samada percutian mewah ataupun menunaikan umrah.

Saya pernah tengok kapal Cruise ketika di Langkawi dan siyesly terbayang-bayang dapat naik. Bila tahu kos nak pergi sendiri dekat RM3K terus cakap aku nak pergi free trip dengan Shaklee. Haha.

Part yang best dengan trip Shaklee ni semua serbi ditanggung. Malah elaun juga diberikan! Kita ni pergi berlenggang je bawak barang. Kalau nak shopping je bawak duit sendiri. Lain lain semua semua tak perlu risau!

Suprise dari Shaklee Room Drop Gift

Kalau korangla kan suka tak tetiba pasangan bagi suprise kat korang? Mau melompat sukakan. Hihi. Macam tula dengan Shaklee. Kebiasaannya dalam mana-mana trip bersama Shaklee, mesti akan ada suprise tau. Bila balik dari aktiviti masuk bilik mesti ada hadiah atas katil. Suwiiit sangat kan. Masa ceriter ni pon ai boleh senyum meleret. Suka!


Bukan namanya trip shaklee kalau layanan yg kita dapat bukan seperti vvip atau tak keterlaluan kot kalau nak kata layanan mcm raja. Semuanya mewah. Makan tak payah cakap lah. Feeling org kaya sangat. Walhal dapat free je hehe.



Bestnya! Macam Mana Dengan Spa Kita Boleh Dapat Trip shaklee?

Trip shaklee ni setahun ada DUA KALI tau. Satu international (boleh pilih nak umrah atau negara yg shaklee pilih utk tahun tu). Satu lagi local trip dalam Malaysia which is dah ubah ke regional trip. Means negara dekat-dekat.

Tu yang shaklee buat cruise ni dia pergi langkawi, penang, phuket thailand. Tahun ni ramai yang dapat trip bangkok. Untuk international pulak naik mediterranian cruise. Bestnye! Mereka akan ke Barcelona, Italy dan France.

2019 pergi US!

Jadi Bagaimana Nak Dapatkan Melalui Projek Spa?
 
Dalam Bisnes Spa TWB kita, kita bukan saja dapat peroleh pendapatan melalui servis spa daripada kedai bergerak spa kita sendiri seperti facial, hand & foot spa, body scrub dan lain-lain. Tapi kita juga digalakkan untuk menyebarkan ilmu kemahiran spa yang kita dah belajar dan mahir ni kepada wanita lain agar mereka juga dapat belajar dan mencari pendapatan sampingan melalui bisnes spa.

Umum mengetahui bahawa kursus spa di luar sana bukannya murah-murah. Kalau kita survey, kursus spa dan mobile spa sebenarnya sangat mahal. Ada yang mencecah sampai RM5k. Ada yang langsung tak dapat apa-apa produk, ada yang langsung tak dapat modul. Ada jugak yang murah tapi tak diajar camne nak run the business pulak. Dah tu terkontang-kanting tak reti nak marketing. Dan kebanyakannya pun tak ada support group yang terus menerus akan menolong kita jalankan bisnes spa ini.

Basically, dalam kursus Spa Bergerak TWB ini, kita menawarkan :
  • 5 courses (facial relaxing treatment, body scrub, sauna herbs, aroma milk bath, foot & hand spa)
  • 1 advanced course (how to setup & run mobile spa)
  • manual lengkap dan bercetak mengenai course yang akan diajar
  • beauty products & skincare Youth dari Shaklee
  • hands-on practical training
  • free membership 
  • sijil beautician
  • trial kit spa
  • teknik marketing
  • support group
  • berpeluang bersama-sama dengan ahli TWB dalam lawatan ke luar negara setiap tahun


Apa Yang Untungnya Buat Spa Shaklee?

Shaklee tawarkan banyak benda best. Cash, car, convention. Duit , bonus kereta dan percutian mewah. Buat spa sahaja tanpa shaklee rugi. Tp kalau buat spa shaklee. Kita boleh dpt semua ni! 

Boleh nampak betapa BESTNYA trip shaklee ni. MEWAH dan MENYERONOKKAN.

Dan entry kali ni saya kongsikan salah seorang ahli TWB yang dapat pergi. 

Penutup

Saya ni masih baru. Tapi saya YAKIN saya bakal Dapat. Walaupun saya baru merasa cash bonus Shaklee tapi saya percaya kuasa menyebarkan kebaikan dan berkongsi ilmu spa dan ilmu nutrisi Shaklee pasti peluang itu ada buat saya.

IInsyaAllah, saya pasti dapatkan tiket regional dan seterusnya tiket international! My aim untuk bawak suami dan anak-anak. Amiin ya mujib.


Salam sayang,

Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Trainer & Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam
IG: hajarmj_thewalkingbeauty

No comments:

Post a Comment