Friday 20 September 2019

Bagaimana Nak Join Program #JomDetoxJutawan

Bismillah

Terima kasih saya ucapkan sudi singgah di blog Kak Jar. Sebelum kita sambung, saya nak share 7 Tanda Anda Perlu Ubah Gaya Hidup. 


1. Anda suka makan manis 
2. Anda selalu sembelit. Berjam jam duduk dalam toilet
3. Selalu perut kembung
4. Ada masalah kulit
5. Rendah stamina
6. Perut gendut ketara
7. Emosi tak stabil

Dah tengok tanda-tanda diatas betul? Ada yang terkena pada diri sendiri tak.. Haha baik mengaku. Ekceli kalau badan yang mudah naik berat badan boleh jadi di pam-pam macam belon kalau ada tanda kat atas ni. Salah satu cara untuk turunkan berat anda adalah melalui detoks. 




Jadi Apa Itu Detoks?

Merujuk pada Sumber WebMD, detoks atau detoksifikasi adalah suatu proses badan yang normal untuk menghilangkan atau meneutralkan toksin melalui organ-organ detox seperti kolon, hati etc. Ada jugak orang fikir yang perlu detoks tu orang sakit je. 

Bukannya orang sihat. Hehe. Ada jugak yang fikir orang gemuk je kena detoks. Kalau orang tu kurus dah tak perlu gitu.

Sebenarnya semua orang kena detoks tau. Ramai orang fikir, hanya orang yang sihat saja perlu detoks. Eh tidakla, sebabnya setiap hari toksin masuk badan kita tanpa kita sedar pun kan.


Betul Ke Saya Kena Detox Ni?

Nah, dalam ni ada Checklist Detox untuk rujukan anda. Jika anda ada banyakkkk terkena tick banyak dalam tu anda adalah orang yang masuk kategori MESTI detox.  




Boleh baca lagi: Kelebihan Detoks Shaklee


Apakah Program #JomDetox Ni ?

Ia adalah program selama 17 HARI.  Kita akan ada 3 FASA:

Fasa 1 ( PRE DETOX ) : 5 hari
=======================
Masa untuk kita prepare diri bagi menempuh sessi detox. Coach akan bagi HEALTHY HABIT setiap hari untuk kita amalkan. Coach akan bagi 1 hari, 1 healthy habit. Masa ni kita nak ubah mindset kita supaya sentiasa positif.Jadi, lebih senang kita nak laksanakan fasa 2 iatu fasa detox.


Fasa 2 (DETOX ) : 7 hari
====================
Dalam fasa 2 ni kita akan detox badan kita dengan mealplan ( cara makan ) yang telah disediakan. Coach akan bagi panduan cara makan setiap hari selama 7 hari. Masa ni, kalau nak berjaya, kita kena follow cara makan yang dicadangkan oleh coach dengan betul. Siapa buat betul - betul, dia akan dapat result yang TERBAIK.


Fasa 3 ( POST DETOX ) : 5 hari
=========================
Bila dah selesai detoks selama 7 hari, kita akan masuk dalam fasa POST DETOX. Dalam fasa ni, kita akan teruskan HEALTHY HABIT yang dah kita follow sebelum ini. Tujuannya supaya ia sebati dan jadi habit kita semua. 

Dalam fasa ni juga kita berkongsi result yang kita dapat dari fasa detox dengan semua peserta lain. Siapa yang buat Detox betul-betul, dia akan dapat result badan lebih cergas, berat badan continues turun, kulit cantik, nampak lebih muda.


Cara Daftar Program #JomDetox

Alhamdulillah Kak Jar pun baru je selesai daftar Program Jom Detox 16.0. Saya amik Set Detox Platinum. Tazabarr iolss nak detox. Sebelum ni pun saya pernah kongsikan set yang harus anda miliki untuk pelaburan kesihatan anda. 

Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan salah satu Set Detox dibawah:

1. Set Gold 



2. Set Platinum




Setiap vitamin di atas mempunyai fungsi yang tertentu. Masing - masing memainkan peranan tertentu dalam proses detoks. 



Jadi nampakkan kepentingan setiap Set Detox Shaklee dalam program ini. Good! :D

Sekiranya anda berminat untuk KURUS, SLIM, SIHAT, AWET MUDA, KULIT LEBIH BERSERI, cecepatlah join kami di program #JomDetox.

Anda pasti HAPPY bila dah transform jadi orang baru yg lebih baik.




Salam sayang,


Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam

No comments:

Post a Comment