Monday 30 September 2019

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

Bismillah

Siapa rasa dia tak suka melancong?

Haha jangan nak kata tak ye. Kak Jar suka jalan-jalan ni. Lagi-lagi yang free macam yang Shaklee bagi. Bayangkan anda pergi travel dan semuanya Shaklee sponsor. Haa besh kan kan. Ada 2 trip sebenarnya Regional, International / Umrah. Dan semuanya adalah beyond our imagination. Bukan trip biasa-biasa tau.

Atas cruise  ni tau. Bestnye!

Lawatan tahunan ni adalah antara salah satu pelan pampasan Shaklee untuk ahli-ahlinya yang berdedikasi serta bersungguh-sungguh menyebarkan kebaikan produk Shaklee. Malah Shaklee juga bagi peluang yang membolehkan anda dan ahli keluarga anda pergi ke destinasi hebat yang dianjurkan oleh Shaklee, tempatan dan di seluruh dunia. Best sangat kan!

Untuk insentif trip kali ini 2019/2020, International Trip Shaklee adalah di Switzerland dan Regional Trip di Korea.

Sebelum tu kita layan video trip Shaklee kali ni. Korea dan Swistzerland!




Percayalah, insentif trip Shaklee ni takkan sama dengan mana-mana trip MLM lain jadi memang kena fight untuk dapatkan trip percuma ni. Ramai yang nak tahukan apa yang bezanya peluang istimewa dari Shaklee ni bila sign up jadi ahli. Haa jom baca jap.


1. Semua Pengedar Ada PELUANG untuk trip PERCUMA

Ni pengalaman dengan MLM lain la. Masa tu mereka boleh 'beli' rank yang tinggi untuk join trip. Dah ada kena buat loan masa tu. Dari yang diceritakan, walaupun selepas itu performance mereka tidak bagus, mereka tetap boleh join trip disebabkan rank yang tinggi. Tak aci~ :(
Keluarga Jutawan

Tapi berbeza di Shaklee kerana ia begitu exclusive. Hanya yang memenuhi kriteria sahaja yang boleh ikuti trip mereka. Malah tiada rank 'seniority' kerana ia berdasarkan business performance. Dengan kata mudahnya,"Anda buat, anda dapat." Barulah adil. Betolkan semua :)


2. Dapat Free Trip Bersama Keluarga 

Uish kan ke seronok tu boleh bawak satu keluarga pergi trip sama-sama. Bonding time gitu~ PERCUMA pula tu! 

Bayangkan untuk kos seorang sahaja kita dah berkira-kira macam nak koyak kertas tulis angka. Hehe. Tu baru percutian bajet dalam negara. Mau ratus-ratus terbang. 

Trip Dubai & Umrah

Tetapi kalau trip Shaklee tak sah tak habis ribu riban seorang. Puluh ribu pon ada. Maunya dengan tiket kapal terbang lagi, penginapan 5 star lagi dan macam-macam lagi Shaklee suprise kan. Shaklee bukan sekadar business semata beyond pada tu. Its family business  too :). So work on it supaya dapat bawak satu family okey.


3. Travel Yang Sungguh-Sungguh

Trip Shaklee bagi yang international dan regional mesti lama. Kalau international trip biasanya 8 hari, manakala regional 4 hari. Pulak tu banyak tempat yang pergi. Kata suka mengembarakan, setiap hari itinerary atau jadual semua penuh. Biasa kita travel sendiri pun penat sebab banyak lagi perkara nak fikir step seterusnya. Kadang-kadang terpaksa skip-skip banyak tempat. 


4. Dapat Layanan VVIP dari Shaklee

Nak kata layanan tu memang TIPTOP Shaklee jaga. Selalu dijamukan makanan mewah-mewah, dan  selalunya balik bilik mesti dapat surprise gift atas katil bila balik hotel lepas penat berjalan-jalan atau beraktiviti. Suwiitt kan. Dah lah semua serbi ditanggung. Dapat elaun lagi tu! Kita ni pergi berlenggang je bwk barang. Kalau nak shopping je bawak duit sendiri. Lain lain semua semua takyah risau!

Umrah dapat duduk hotel depan masjid lagi


Tadaaa! Sepraisss :)

Pulak tu Shaklee ni hormat as ramai Malaysian punya leaders adalah muslim. Semua dia sediakan tempat untuk solat especially. Yelah bila travel kita nak solat mana tahu kan tempat orang. Curlass gitu.

Bukan namanya trip shaklee kalau layanan yang kita dapat bukan seperti VVIP atau tak keterlaluan kot kalau nak kata layanan mcm raja :).


5. Dapat Bonus Trip Overseas Bersama Spa TWB

Seperti yang Kak Jar mention tadi, trip shaklee setahun ada DUA (2) KALI. Satu international (boleh pilih nak umrah atau negara yang shaklee pilih untuk tahun tu) dan satu lagi regional trip. Means negara dekat-dekat. Tu yangg shaklee buat cruise ni dia pergi langkawi, penang, phuket thailand lepas tu bangkok, dan terbaru Korea.

Keluarga besar Spa TWB

Tapi bersama Projek Spa TWB, anda boleh pergi TIGA (3) KALI trip ke overseas! Haa jangan memain tau. Kat luar sana buat spa juga tapi tak dapat pun peluang nak pergi trip-trip mewah ni. 

Baca : Apa Itu Projek Spa The Walking Beauty (TWB)

Betulkannn dah alang-alang kita buat spa, tup-tup ada peluang dapat percutian mewah PERCUMA. Rugi kan tak grab.

Eksaited kan baca insentif gempak Shaklee ni. Jom sertai Spa TWB hari ini. 

Hubungi saya.


Salam Jutawan,
Kak Jar
Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam

No comments:

Post a Comment