Tuesday 24 September 2019

Saya Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang

Bismillah

Ehe seronok nak sembang topik ni. Teringat lagu Tegar penyanyi cilik dari Indonesia.

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarang 'ku disayang
Dulu, dulu, dulu 'ku menderita
Sekarang aku bahagia

Cita-citaku menjadi orang kaya
Dulu 'ku susah sekarang alhamdulillah
Bersyukurlah pada Yang Mahakuasa
Memberi jalan untukku semua


Itu antara petikan lirik lagu dia kan. Bila baca lirik dia ada pesan bersyukur pada Yang Maha Kuasa, memberi jalan untuk ku semua.

Alhamdulillah syukur padaNya yang memberi jalan untuk saya menyertai Projek Spa The Walking Beauty (TWB) di bawah Master Ainul Shahrazad. Throwback gambar terima sijil uolss. Curlasss gitu. Haha abaikan kemontelan sebab pregnant anak ke-3 datang buat training spa.




Projek Spa TWB ni the moment bila kau nak perkenalkan tentang spa kau pada orang, praktikal pada orang lain, dapat customer lagi subhanallah. Its a BIG WOWWWW untuk saya. It has been so long kenanjumpa customer selalu ni. Last masa kerja property 4 tahun dulu, turun naik bangunan jumpa owner rumah, attend client la..dan macam-macam lagi kerja.

Seronok! TWB gives you macam SUPERNATURAL forces untuk you move ke depan.

It wouldn't be so easy to confront people, nak usik-usik muka dia lagi. Ada beran? Haha. By believing in yourself, what you gain dalam TWB, you can make anything happen. Magiknya Kak Jar menjadi lebih PERCAYA DIRI. AKU PASTI AKU BOLEH BUAT APA SAHAJA.

I am a proud housewife yang boleh buat apa saja.

Ya, cakap gitu pada diri sendiri tau. Senyum. So Kak jar nak share apa kelebihan Projek Spa TWB ni yang anda pon mesti join sama.

Kelebihan SPA The Walking Beauty

Mungkin ramai yang tertanya-tanya, betul ke Spa TWB banyak sangat reward tak macam spa lain  kat luar sana. Baca : Spa Shaklee TWB

BIG YESS! Haa sangat berbeza. Inilah kelebihan bisnes Shaklee yang telah dijadikan sebagai main sistem Spa TWB. Selain daripada itu, banyak lagi kelebihan Projek Spa TWB ni.

Baca juga : Testimoni Alumni TWB_Hari-hari Buat Duit Dengan Spa 


Nak menjadi sebahagian dari team kami, hubungi saya tau :)

Salam Jutawan,


Kak Jar
Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam

No comments:

Post a Comment