Thursday 3 October 2019

Perbezaan Program Jom Detox Jutawan Dengan Program Kurus Lain

Bismillah

Apa kabar semua? Alhamdulillah hari ni dah 3rd day Kak Jar berdetox. So far, everything in order. Still follow apa yang coach kesayangan weols bagitahu dalam group coaching. Yang eksaited nya, BERAT SAYA TURUN! haha. 

Tak sangka tau. Ingatkan dah takde harapan nak turunkan berat. Pastu saja-saja ukur inchloss. Yeszaa, dapat la 1 inchloss. Takpe, pasni kena workout lagi sebab baru fasa pre-detox sahaja. Coach pon kata jangan stress lebih, kita enjoy aja :)

Apa Yang Buatkan Jom Detox Jutawan Berbeza?


Terdapat  Jom Detox Jutawan berbanding program detox lain.


1. Ia bukan program kurus semata


Nah, ramai yang salah anggap bab ni. Anda mesti pilih Detox Jutawan kerana ia adalah detox Shaklee dan pastinya bukan program kurus macam diluar sana. Ia adalah program holistik. Menyeluruh. Yang merangkumi lima organ detox penting seperti hati, paru-paru, kulit, usus dan buah pinggang. 

Kebanyakan program diet fokus pada satu atau dua bahagian sahaja, tetapi di Jom Detox Jutawan cover keseluruhan untuk kesihatan.


2. No more YO-YO Diet


Yo-yo diet ni adalah kitaran perubahan jangka pendek dalam makan dan aktiviti. Atas sebab-sebab tersebut, ia membawa kepada manfaat jangka pendek sahaja. Setelah kehilangan berat badan, selera makan meningkat dan tubuh anda tergantung pada lemak. 

Ini membawa kepada kenaikan berat badan, dan yang paling tak best diet tu berakhir di mana mereka mula atau lebih teruk. Ayarkk.

Sebab apa jadi macam tu. Haa, ingat tau toksin dalam badan tu kena buang juga sekali. Barulah, badan jadi lebih sihat dan fresh. Maka penurunan berat badan akan berlaku secara konsisten. Kan best dapat lebih. Kesihatan dapat, lose weight pun dapat tau.


3. Get In Action 17 days


Kenapa 17 hari agaknya kan. Special kerana program ni ada 3 fasa dan setiap fasa ada aktiviti tersendiri. Dalam program ni ada Predetox week, Detox Week dan Post Detox Week. Satu satunya program yang ada Predetox & Post Detox Week


4. Proven Success


Alhamdulillah sepanjang program berlangsung, TERBUKTI BERKESAN apabila semua peserta dapat manfaat dari kesan detoks mereka. Inilah nikmat kesihatan yang tidak ternilai. Malah dah lebih 10 bulan program ini berlangsung dan telah membantu seramai 1039 peserta untuk lose weight dan inch loss.


5. Guided By Coach


Bayangkan sepanjang anda detoks anda akan dibimbing oleh coach yang berpengalaman. Masing-masing juga telah melalui program detoks yang sama. Malah mereka ini berjaya mengatasi berbagai masalah kesihatan mereka melalui program detoks.


6. Proven Results Menggunakan Vitamin Shaklee


Inilah kelebihan utamanya kerana melalui detox Shaklee sahajalah, suplimen penting yang diperlukan oleh badan untuk memastikan tahap kesihatan organ detox dan badan betul-betul berada pada keadaan detoksifikasi.



7. Penurunan berat seawal 2 hari


Saat ini, saya juga berjaya mengalami penurunan berat badan pada hari kedua detox berlangsung walaupun pemakanan harian seperti biasa. Inilah perbezaan lain bagi program jom detox jutawan. Malah seawal 12 hari detoks juga dah berkilo-kilo penurunan berat peserta.



8. Mealplan Yang Diapprove  


Ini juga adalah aspek terpenting dalam program Jom Detox Jutawan. Mealplan atau panduan pemakanan ini telah disediakan oleh Pakar Nutrisi dan dipersetujui oleh doktor. Jadi, pastinya anda tidak lapar dengan tersiksa :)



9. Tiada masalah kekurangan nutrisi


Ia bukan mudah untuk berubah lifesytle kita yang selama ni nampak 'sedappp' sangat. Semua kita makan kan. Namun, melalui Program Detox dari Batch 1.0 - 15.0, tiada masalah kekurangan nutrisi diantara para peserta kerana disupport oleh suplimen Shaklee untuk organ detoks menjalankan tugasnya dengan optimum.


10. Coaching Group Yang Enjoy


Siapa nak detox dalam keadaan stresskan? Silap haribulan kelaut terus. Sepanjang dalam group coaching sekarang ni rasa enjoy sangat. 

  • Semua berlumba-lumba update tugasan coach
  • Seronok dapat ilmu lagi duduk dalam tu
  • Seronok tengok penurunan berat masing-masing
  • Menu-menu semua menarik
  • Esklusif ada personal coach


Penutup


Anda kena bertindak sekarang, bertangguh merugikan. Sayangi badan anda, berhenti suapkan badan dengan 'makanan' yang tak perlu. Percayalah hasilnya berbaloi untuk effort & pelaburan yang diambil. 


Bak kata Ejen Ali, "Bertindak segera!." :)


Salam Jutawan,
Kak Jar
Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam



No comments:

Post a Comment