Sunday 13 October 2019

Mudahnya Buat Bisnes Di Hujung Jari

Bismillah



Sesetengah orang mungkin rasa tidak best dengan pekerjaan sekarang malah ada je yang claim tidak suka. Namun amanah diberi tetap dipikul sehabis baik. Macam saya, saya suka lakukan apa yang saya lakukan sekarang. Kerja utama saya sebagai surirumah yang highclass ialah menjalankan bisnes Mobile Spa. Disamping itu, saya juga adalah penasihat kesihatan customer-customer saya. Gitu~~ 


Kebanyakkan mereka mempunyai masalah kesihatan yang sama seperti saya. Jika ada stok produk Shaklee, saya akan terus serahkan kepada mereka. Else, depan mereka saya tolong orderkan untuk mereka. Klik klik ajo.


Saya percaya 100% bahawa itu adalah pilihan kerja yang hebat bagi sesiapa di luar sana yang ingin menjalankan perniagaan online mereka sendiri. Biasanya saya menghabiskan purata lima jam seminggu untuk menguruskan online business saya. Disini saya kongsikan beberapa kelebihan lain mudahnya buat bisnes Shaklee dihujung jari untuk panduan anda semua.


#1 - Ia Mudah Untuk Bermula dengan Kos Yang Rendah

Kebanyak perniagaan memerlukan banyak masa untuk menubuhkan dan banyak modal untuk permulaan. Tetapi di dalam Shaklee, anda hanya bermula dengan modal serendah RM65. Tak perlu nak tunggu esok, minggu depan ke, RIGHT NOW dah boleh daftar. Lepas itu anda boleh gunakan perkhidmatan blog percuma seperti blogger jadi nampak lebih professional kan. Kemudian dari situ anda boleh kembangkan kepada platform online yang lain seperti facebook dan sebagainya.


#2 - Unlimited Income Potential 

Untuk pengetahuan anda sistem didalam Shaklee adalah terbukti adil. Walaupun anda menjalankan perniagaan Shaklee secara dalam talian, anda tetap mempunyai potensi untuk menjana pendapatan tanpa had. Saya sarankan anda untuk membaca disini : Unlimited Income 3C Shaklee


#3 - Peniagaan Dalam Talian Boleh Jadi Auto

Haa ini yang best. Kerana tidak semua perniagaan dalam talian mempunyai automatik punya sistem. Di dalam Shaklee anda hanya perlu hasilkan satu link yang dipanggil 'eSell' untuk sebarang pesanan dari pelanggan anda tanpa perlu melalui anda sendiri. Mudahkan? :)


#4 - Anda Boleh Bekerja Di mana-mana sahaja

Trust me, selagi anda ada komputer atau smartphone with internet access, tidak kira la anda berada dimana, jika anda menjalankan perniagaan dalam talian, you can work everywhere. Sekarang ni dalam Shaklee pun ada set kesihatan untuk melayakkan anda menjadi duta. Class kan. 


#5 - Anda membina Aset

Jangan pelik jika anda menjalankan perniagaan dalam talian seperti Shaklee, anda boleh membina aset dalam pada masa yang sama. Bisnes Shaklee anda boleh menjadi legasi untuk keluarga anda kerana apabila anda menjadi ahli berdaftar Shaklee, anda akan diberikan satu identification number. Sekiranya anda tiada, number ID ini masih boleh digunakan oleh anak cucu anda untuk mewarisi empayar bisnes Shaklee anda.


#6 - Anti-Pengangguran

Haa bayangkan ramai je sebenarnya yang masih menganggur atau tidak bekerja. Jadi tidak salah anda belajar bagaimana untk memulakan bisnes dalam talian atau dari rumah. Mak saya kata dari duduk sesaja baik bekerja kan. Sebagai contoh, anda buat bisnes Shaklee online kerana and rasa itu yang terbaik jadi tidak ada masalah pun hatta anda seorang surirumah sekalipun. 


#7 - Peransang Spiritual

Sebenarnya mudah sangat buat bisnes dihujung jari ataupun dalam talian ni terutamanya anda akan lebih bersemangat kerana you are on your own sekarang. Anda sendiri adalah boss. Malah anda anda akan jadi lebih kreatif untuk mengembangkan empayar atau legasi anda bersama-sama dengan rakan perjuangan yang lain.



Penutup


Inilah antara beberapa kelebihan perniagaan dalam talian seperti Shaklee. Selain daripada itu, kelebihan berbisnes Shaklee juga kerana ia adalah sustainable. Ia kukuh dan mampu bertahan lama. Bayangkan dan lebih 50 tahun tau Shaklee bertapak di Malaysia. Jadi anda tidak perlu ragu-ragu untuk memulakan bisnes ini sebab ramai yang sudah berjaya :)

So, anda pun kenala bersama kami dalam Shaklee tau. Hubungi saya.



Salam Jutawan,

Kak Jar
Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam

No comments:

Post a Comment