Monday 14 October 2019

Kelebihan Buat Bisnes Shaklee Berbanding Bisnes Lain

Bismillah

Alhamdulillah sehingga kini Kak Jar masih setia sebagai pengguna Shaklee. Sebenarnya, banyak kelebihan bisnes Shaklee yang akan saya kongsikan disini. Antaranya,

1. Bermula dengan modal yang rendah


Sebelum saya kenal bisnes Shaklee ni, saya dah pernah join banyak bisnes. Dah hampir semuanya kena dahulukan modal yang tinggi. Tiba-tiba dapat tahu untk daftar Shaklee RM65 je? Apakah. Dah tu banyak pulak reward Shaklee bagi. Jadi sangat untung bagi mereka yang ingin mula berniaga kerana dalam Shaklee anda tidak perlu pengalaman dan sebagainya. 

2. Dapat Ambil Produk Yang Hebat dan Berkualiti Lagi



Apabila anda menjadi ahli, secara automatiknya anda boleh mencuba mana-mana set rangkaian kesihatan dalam Shaklee untuk membantu meningkatkan tahap kesihatan anda.  

Yang ni paling penting. Kalau kita nak sebarkan kebaikan, pastinya produk tu selamat digunakan. Rasa bersalah sangat kalau kita nak suruh orang pakai produk yang belum tentu lagi selamat.

Produk Shaklee ni dihasilkan dari sumber semulajadi, tanpa bahan kimia merbahaya. Mereka juga mempunyai saintis tersendiri yang akan membuat ujian klinikal tentang produk mereka. Berbillion USD mereka laburkan hanya untuk mereka buat ujian klinikal ni tau.

Bukan itu sahaja tau, Shaklee ada pelbagai produk untuk SEISI KELUARGA!! Untuk kanak-kanak, pelajar, warga emas, lelaki, perempuan, semua ada. Nak sihat, nak cantik, nak bersihkan rumah? Semua Shaklee ada penyelesaiannya..Semuanya NATURAL! Bestkan!!

Sejak 1915, lebih 100 tahun inovasi produk yang Shaklee dah hasilkan. Jadi Shaklee bukanlah calang-calang company yer!! Dah banyak sangat kejayaan yang diperolehi. 

Setiap produk Shaklee adalah dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi. Ia dihasilkan tanpa menggunakan sebarang bahan kimia berbahaya, sejak dari proses penanaman sehinggalah kepada 'end product'.

Shaklee juga sudah ada banyak bukti dan kajian yang diterbitkan dalam journal terkenal. Kajian klinikal turut menunjukkan terlalu banyak peningkatan kesihatan di kalangan para pengguna produk Shaklee. Belum cuba belum tau. Dah cuba pasti repeat order!! :)

3. Layak Mendapat Peluang 3C Shaklee


Yang ini adil dan saksama untuk semua pengedar. Semua tau bukan yang tertentu sahaja. Sekiranya anda melepasi beberapa kriteria yang ditetapkan oleh Shaklee, anda layak merebut peluang 3C dari Shaklee. Apa 3C tu jemput baca sini : Peluang Terbaik 3C Shaklee

4. Boleh dijadikan aset


Salah satu keunikan Shaklee selain daripada sistem bonus nya yang unik dan dipatent kan adalah ia boleh menjadi legasi kepada anak cucu. Haa jadi anda kena bangga tau jadi ahli berdaftar Shaklee. 

5. Fight untuk hadir BLNC 


Apa itu BLNC? Ia adalah Business Leader Press Conference. BLNC adalah salah satu event terbsar Shaklee selain National Conference dan ianya sangat sangat exclusive untuk leader Shaklee dalam Malaysia. WOWW kan. Bayangkan iya, semasa event ini Shaklee akan announce semua latest news dan business planning untuk next cycle. Dan anda adalah salah seorang yang tahu info tersebut. Special sangat kan. Itu belum termasuk free gift dan makanannya. 

6. Alatan Pemasaran Yang Lengkap


Sejujurnya, Shaklee sangat sangat la membantu para pengedarnya dari segi pemasaran. Online sistem, automated purchased link, tubuhkan pulak online e-learning, kelas-kelas nutrisi yang percuma, check up kesihatan berkala di branch Shaklee, dan billboard di highway pun ada tau :). Jadi Shaklee bersungguh sungguh untuk membantu para pengedarnya berilmu dalam menyebarkan kebaikan Shaklee.


Akhir kata, anda kena cepat cepat daftar jadi ahli Shaklee bersama saya dalam #TeamJutawan tau :).



Hubungi saya.


Salam Jutawan,
Kak Jar


Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam

No comments:

Post a Comment