Monday 14 October 2019

Jana Side income RM2000 sebulan Bersama Shaklee

Bismillah

Haa ni topik yang semua tertunggu-tunggu betul? Hari ini saya akan kongsikan bagaimana untuk jana income RM2000 daripada bisnes Shaklee.

#1 - Melalui Program #JomDetoxJutawan

Macam yang saya pernah kongsikan dalam entry sebelum ini semua orang perlu detox terutamanya jika anda berbadan besar mahupun berbadan kurus.


Jadi sekarang anda betul-betul ingin menurunkan berat badan anda dengan sihat. Anda segera bertanya kepada saya bagaimana cara join detok Shaklee ni. Haa, sebagai permulaan, anda boleh sertai program #JomDetoxJutawan melalui 3 Pakej dibawah;

1. Set Gold



2. Set Platinum



3. Set Diamond



Apabila anda mendaftar untuk program ini, secara automatiknya anda juga telah menyahut cabaran program khas daripada Shaklee iaitu Prove It, Live It and Share It. Malah anda juga layak untuk menerima bonus tambahan lain iaitu sebanyak RM25 bagi setiap individu yang juga berdaftar untuk program detox di bawah anda.


Katakan anda mempunyai tiga ahli berdaftar untuk sertai #JomDetoxJutawan. Seterusnya, anda minta tiga ahli berdaftar tadi untuk ajak tiga lagi sahabat-sahabat atau keluarga yang juga ingin menambahbaik kesihatan mereka melalui program detox. Nah, dari situ Shaklee tahu anda telah menyebarkan kebaikan Shaklee kepada ramai orang jadi anda layak terima bonus RM2000 tadi.

Selain itu, anda bukan sahaja memperoleh jumlah RM75 secara cash oleh Shaklee malah Shaklee tambah lagi RM75 untuk pendaftaran dalam tempoh sebulan. Seronokkan, kita bantu orang sihat sambil jana pendapatan. 


Kenapa Perlu Pilih Program Jom Detox Jutawan? Semuanya telah saya terangkan dalam entry ini : Perbezaan Program Jom Detox Jutawan berbanding program lain. Yang jelas ianya TERBUKTI BERKESAN dan EFEKTIF.




Jadi anda tidak perlu risau lagi bagaimana nak tambah side income dari pendapatan asal anda jika bekerja atau sebaliknya.

Semuanya bermula pada diri kita. Hubungi saya untuk dapatkan keterangan lanjut mengenai program ini.



Salam Jutawan,
Kak Jar


Puan Siti Hajar binti Mat Jam
Beautician The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Al Jannah Beauty Spa
+6019-637 0570
umibizshoppe@gmail.com
FB: Hajar Mat Jam




No comments:

Post a Comment